The website uses cookies to allow us to better understand how the site is used. By continuing to use this site, you consent to this policy. Click to learn more.
 

Jenny Log Cabin 4.5 x 3.5m

 
34 Reviews  

5 stars
 
4 stars
 
3 stars: 
 
2 stars: 
 
1 stars: 
 




You are viewing 4-stars reviews (see all reviews)

Reviews

Mr. John Copping
Jul 10, 2018
Overall a great service, I am not a builder, however built the cabin myself. The cabin instructions were spot on and If you follow these instruction you will not go wrong. My only complaint was that I ordered blue roof but ended up with a red roof, apart from that a fantastic service including delivery.
Tuin reply: Dear Mr Copping

We're sorry to hear that you received the wrong colour shingles, it may of been due to a change of our Free Offer Shingles - We do try our best to give you the shingles you requested for but, as we advise, that can't always be the case with the Free Shingles offer and we did inform you of the choices available with the Free offer. However, we're glad to see that you had a smooth installation.

Thank you for the positive review.
- Megan